Zeerobben heeft een nieuwe Hoofd Jeugdsponsor! Vanaf zaterdag 11 november neemt de PLUS Supermarkt van Maurice Lunenborg het stokje over van Froonacker van de Witte Assurantiën, die dan een periode van 6,5 jaar als Hoofd Jeugdsponsor afsluiten.
In 2017 trad Froonacker (zoals het toen nog heette) aan en na de fusie met Van de Witte veranderde wel de naam, maar niet het sponsorschap bij Zeerobben. Althans niet direct, want de directie gaf destijds al aan dat de nieuw ontstane structuur van het bedrijf zou kunnen leiden tot veranderingen. En dat werd nu opportuun, vandaar dat Zeerobben zich kon gaan concentreren op het vinden van een opvolger. Froonacker van de Witte blijft Zeerobben wel trouw als lid van de Businessclub. En ook daar zijn we heel blij mee!
En met PLUS Lunenborg neemt een reeds lang bestaande sponsor het stokje nu dus over. Logisch dat Zeerobben daar erg blij mee is, al was het alleen al ter bevestiging van de goede relatie en samenwerking die Zeerobben met deze trouwe sponsor heeft.
Met de aankleding van het B-veld als PLUS-veld en de reclameborden langs de velden lag en ligt er al een belangrijke basis van de relatie tussen PLUS en Zeerobben, maar daaromheen is de PLUS ook steeds bereid bij bijzondere acties of projecten te ondersteunen. Zelden deden we als club tevergeefs een beroep op hen.
En nu wordt het aan de basis dus groter. Als Hoofd Jeugdsponsor steunt PLUS de gehele jeugdafdeling en zullen er uitingen komen op kleding van voetballers en als klap op de vuurpijl zal het veld voor de allerjongste jeugd, inclusief de onvolprezen Waddenrobkes, nu worden omgeturnd tot de PLUS Arena.
Geheel in lijn met de positie van PLUS als sponsor en met de intenties van Maurice Lunenborg, vond de formele start als Hoofd Jeugdsponsor heel bewust plaats bij de wedstrijden van de Waddenrobkes op zaterdagmorgen. Namens de sponsorcommissie van Zeerobben maakte Jordy Torenbeek het grote nieuws bekend en verwelkomde hij Maurice en Samantha Lunenborg als de nieuwe Hoofd Jeugdsponsoren. De eerste stappen van de ombouw van de Froonacker van de Witte Arena naar de PLUS Arena waren al gezet en tegen dat decor van reclameborden, vlaggen en entreebord vond het feestelijke moment plaats. De beelden spreken voor zich.
Er wordt nu gewerkt aan meer, waarbij de komende weken alle Zeerobben-teams en individuele spelers weer op de foto worden gezet voor de Voetbalplaatsjes-spaaractie die volgend voorjaar bij de PLUS zal plaatsvinden. Wordt vervolgd dus!
Zeerobben heeft als sportclub kennelijk wel iets met goede en gezonde voeding. SMEDING Groenten en Fruits als Hoofdsponsor, PLUS Lunenborg als Hoofd Jeugdsponsor en eerder deze week de spotlights op Veltman Visservice als bordsponsor en lid van de Businessclub. Toeval of niet, Zeerobben is gewoon heel trots op zijn sponsoren. Van voeding tot afvalverwerking, van timmeren tot schilderen, van boten en varen tot auto’s en taxi’s en zo kunnen we nog wel even doorgaan.