Als gevolg van hun opvallende presteren hebben we al vaker de loftrompet gestoken over onze MO17. Gewoon een bijna ongewoon leuk team, met een sterke onderlinge band, actieve aanwezigheid op social media (TikTok vooral) en goede sportieve teamgeest. En dat, tezamen met de talentvolle individuele voetbalkwaliteiten, zorgt voor leuk voetbal en goede resultaten (o.a. 2e plaats in de hoofdklasse). Een team to watch, zo gezegd. Six-Seven, om het woord van het jaar onder jongeren maar eens te gebruiken.
Dit team verdiende het om weer eens in het nieuw te worden gestoken. Als je als meidenploeg zo goed presteert, mag je immers ook best goed gepresenteerd worden. En hoe mooi is het dan dat zo’n team aanloopt tegen een sponsor die het niet zozeer gaat om de zakelijke publiciteit, maar om de ideologische insteek. Om als bedrijf zo’n enthousiast en succesvol team te ondersteunen en hun goede presentaties op de socials en opvallende prestaties op het veld te belonen met representatieve kleding. Daar kun je ook genoegen in scheppen en daarmee vanuit je onderneming bijdragen aan ondersteuning van maatschappelijke activiteiten.
Kijk eens goed naar bijgaande foto’s. Die teamfoto in hun nieuwe pakken. Wat staan ze er prachtig, strak en gedisciplineerd op! Keurig in het gelid. Maar wat stralen ze tegelijkertijd ook een plezier en eenheid uit. Een team waar je graag bij wilt horen. En dat is nou precies wat deze nieuwe sponsor ook concludeerde. De naam? Hoekstra & Partners Notarissen te Leeuwarden. Welkom en aangenaam!
Foto’s: Frans Bode




Laat een reactie achter