FROONACKER VAN DE WITTE WEER 3 JAAR HOOFD-JEUGDSPONSOR ZEEROBBEN

Hoofd Jeugdsponsor Froonacker van de Witte heeft de samenwerking met Zeerobben weer voor 3 jaar verlengd”. Dat lijkt bijna een standaardzin als een sponsor het contract verlengd. Maar in deze Coronatijden is dat minder standaard en minder logisch dan het normaliter is. Het zijn bizarre tijden. Voor het voetbal, maar in niet mindere mate ook voor het bedrijfsleven. En als verzekeraar heeft het Franeker assurantiekantoor Froonacker van de Witte haar clientèle naast de particuliere markt ook in allerlei sectoren van het bedrijfsleven zitten. En dus voelen ook zij de gevolgen van de Coronapandemie op de economie.

Hoe bijzonder is het dan dat Froonacker van de Witte toch haar loyaliteit aan Zeerobben heeft betoont door het contract als Hoofd Jeugdsponsor met nog eens 3 jaar te verlengen? Heel bijzonder, zo vinden ze bij Zeerobben. Er is diep respect en heel veel dank voor de houding van deze sponsor en het toont eens te meer dat de liefde van beide kanten moet komen, anders werkt het niet.

Drie jaar geleden, bij de start van de samenwerking werd het pupillenveld omgetoverd tot “Froonacker Arena”, als één van de uitingen van het sponsorschap. De boarding rond het veld was nu wel aan vervanging toe en dat komt goed uit nu Froonacker inmiddels gefuseerd is met De Witte en het bedrijf een nieuwe naam en nieuw logo gekregen heeft. De ombouw naar die nieuwe uitstraling gaat in de komende weken plaatsvinden en dan zal de Froonacker van de Witte Arena er weer stralend en representatief bij liggen.

Afgelopen zaterdag kwamen directeur Anne Bergsma van Froonacker,  bestuurslid sponsorzaken Dirk Arends en voorzitter Johannes Woudstra van Zeerobben bijeen op het toeschouwerloze Oostersportpark om het contract -buiten bij de entree van de Froonacker Arena- coronaproof te ondertekenen. Een mijlpaal, dat mag best gezegd.